دریافت انواع ایزو و استانداردهای مدیریتی در ایران

دریافت انواع ایزو و استانداردهای مدیریتی در ایران

 با یک سرچ ساده می‌توان شرکت‌های صادر کننده ی ایزو در ایران را یافت. شما مدیران و مسئولین سازمان‌های دولتی لازم است تا گواهینامه‌های ایزو مربوط به حرفه و صنعت خود را دریافت نمایید. با این کار می‌توانید اعتماد و اطمینان مخاطبان خود را نسبت به فعالیتتان جلب کنید.

 

شرکت‌های صادر کننده‌ی ایزو در ایران:

همان طور که می‌دانید اعتماد مخاطب به شما یکی از اساس و اصول کسب و کار است. با این کار خودتان نیز از ایمنی فضای کاری خود اطمینان می‌یابید . چرا که یکی از مزایای ایزو، افزایش ایمنی و راندمان کار با کاهش هزینه‌ها است .
در ادامه به بررسی مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو، دریافت مشاوره در خصوص دریافت ایزو، مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NACI عضو IAF، اعتبار سنجی شرکت‌های ارائه دهنده ایزو و نکات تکمیلی اخذ ایزو می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

ایزو در ایران

دریافت مشاوره در خصوص دریافت ایزو:

 

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گرفتن ایزو در ایران، می‌توانید با شماره‌های موجود در وب سایت اینترنتی  https://www.moodyicg.com  مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه به صورت همه روزه و 24 ساعته آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان هستند. هم چنین شما می‌توانید از طریق این مجموعه اقدام به دریافت ایزو کنید و تمامی کارهای اخذ ایزو را بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن به انجام برسانید .


مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NACI  عضو IAF:

مرکز مذکور یک مرکز تایید صلاحیت داخل کشور است که تحت نظارت سازمان ملی استاندارد است. این مرکز تنها اجازه دارد گواهینامه های ایزو 9001، 14001، 45001 و 22000 را صادر کند. بنابراین هنگام دریافت ایزو دقت کنید که اگر مرکزی تحت نظارت سازمان NACI بود ؛ فقط می تواند ایزو 9001، 14001، 45001 و 22000 را صادر نماید و اجازه ی صدور ایزوهای دیگر مانند 10002، 10004و 27001 را ندارد.


اعتبار سنجی شرکت های ارائه دهنده ی ایزو:

برای سنجیدن اعتبار شرکت های مزبور، می توانید AB شرکت را بررسی کنید که معتبر باشد و تحت نظارت IAF قرار گرفته باشد. AB مخفف عبارت Accreditation Body است که به معنای بدنه‌ی معتبر است که باید توسط سازمان های بین المللی شناخته شده باشد. لازم به ذکر است که شرکت‌های صادر کننده‌ی ایزو در ایران اغلب به صورت خصوصی هستند که تحت نظارت شرکت‌های خارجی معتبر هستند.
لازم به ذکر است که دفتر مرکزی تمام نمایندگی‌های داخل کشور در کشورهای اروپایی، آمریکایی و یا استرالیا واقع است. مراکزی که گواهینامه ایزو در ایران را صادر می کنند ( CB ) تحت اعتبار و نظارت مراکز معتبر AB مانند UKAS انگلستان، SAS سوئیس ، ENAC اسپانیا، JAS-ANZ استرالیا، DAKKS آلمان، ACCREDIA ایتالیا،  A2LA و ANAB ایالات متحده آمریکا قرار دارند. 


همان طور که گفتیم بیشتر مراکز AB به صورت خصوصی فعالیت می‌کنند. معتبرترین مرجع AB در انگلیس قرار دارد که بیش از 30 هزار شرکت تحت نظارت را در اختیار دارد. این مرکز در راستای صدور گواهینامه های اروپایی ASCB فعالیت دارد.


دریافت انواع ایزو و استانداردهای مدیریتی در ایران

 

 

 

 

 

در پایان از همراهی و حسن توجه شما عزیزان نسبت به این مقاله بی نهایت سپاس گزاریم. امید است تا با مطالعه و خواندن مقاله‌ی پیش رو توانسته باشید اطلاعات مفیدی را در خصوص دریافت و اخذ ایزو در ایران کسب نمایید.